Susanna "Sussie" Harnesk


Foto: Teres Sikku


Namn:
Susanna Harnesk

Ålder:
41

Familj:
Maken Anders, 5 barn(3 flickor+2gossar) + 1 Barnbarn, 2 hundar

Instruerar:
Boxnkick och Power Intervall

Intressen:
träna(box, längdskidor) läsa

Dricker:
mkt vatten, röd vin

Äter:
husmanskost, favorit mammas kåldolmar

Ser helst på tv:
somnar när jag hamnar framför tv;n

Läser:
allt möjligt, mkt om ledarskap

Bästa träningsminne:
Tävlingsminne våren 2007 Lapponialoppet 80km i Finland. När jag kämpat i 55 km i motvind och blöt snöfall, så precis när jag kämpar på en lång raksträcka, kläderna är blöta, solglasögonen är snötäckta så tänds en så stark tanke i min skalle DETTA ÄR INTE FÖR NORMALA MÄNNISKOR.

Motto: Ensam är stark!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0